Internetkrångel!

Tydligen så hade vi ett strömavbrott hemma igår på eftermiddagen och det har påverkat någon internetbox i husets källare som förser alla lägenheter med internet och den måste tydligen startas om för att kunna leverera något igen. Grejjen är att det bara är en kille i hela huset som har nyckeln till det källarutrymmet, och han har inte Telia kunnat få tag i idag. SKIT!! Så jag tog min lilla dator och åkte över till pappa, här funkar internet! Så därför har jag inte kunnat blogga något!
Hursomhaver, gårdagens påskmiddag hos mormor smakade utsökt och idag har jag varit i nynäshamn igen, gick någon introduktion i hur vikariesystemet fungerar där, man fixar allt via sms och en internetsida! Smidigt!
Hamnade brevid en kille som hette Linus, det visade sig att han bodde i Rågsved, så vi hade sällskap hem. Alltså, han följde inte med mig hem, men vi hade sällskap från nynäs till stockholm! Imorgon ska jag till Yasuragi Hasseludden. Ska bli sjukt mysigt! Hoppas att dom har fått ordning på nätet till imorgon, vi hörs då! Heis.

Här är min söta mormor när vi hämtade hennes nya rullator!

Fick påskägg igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback