Introducerad!

Sådärja nu har jag gått introt klart där i nynäs, gick superbra! Fick baka sockerkakor idag, sex stycken blev det! Jag gjorde en tigerkaka, en med bär, en äpple-kanel, en kokos-kanel och två vanliga. Blev som väntat en succé! Nu har jag hämtat Rocky, han skötte sig bra hos farmor o farfar. Ikväll blire lugna gatan här, ska jobba imorgon med och börjar klockan 7. Lyssnade på ett av mina kassettband som jag har i bilen och det var ett blandband som jag hade skrivit "Martinas ball-band" på och det var ju en salig blandning av typ 10 år gammal musik! Haha satt och skrålade och sjöng hela vägen från nynäs till fruängen! Ååh Håkan Hellströms första singlar var med, och vad är mer sommar än Håkan? Dax för middag!

Håkan i somras på Roskilde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback