Living the dream!

Igår när jag kommit hem från nynäs så kom Nathalie över! Vi hade det lite mysigt och berättade om våra minst sagt händelserika fredag! Hon sov över här oxå, mys! Så imorse när jag gick upp i ottan så låg hon kvar medans jag gick och jobbade. Det gick superbra på jobbet, fick vara på den andra avdelningen (min chef är chef över två avdelningar och jag har bara varit på den ena tidigare), men dom var så snälla där med! Fick baka kakor idag oxå! Sen har vi bara varit hemma och lökat. Gick ner till solariumet och tog en kvarting innan vi köpte dagens middag som blev kött, bea och hemmaskuren klyftpotatis. Det har varit en händelserik helg på killfronten oxå kan man ju säga! Man har ju flyt ibland :) Nu tänkte jag kolla klart på Ballar av stål och sen blire nog sängen, är rätt trött!



Min sötnos igår hos mammsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback