Måndagsmys

Det har jag nu iaf, jag ligger och myser i sängen med Rockymon och hans fisk-gosedjur. Tänkte att jag skulle sova länge idag, men icke, blev väckt av min chef som ville att jag skulle komma in imorgon och prata om mitt sommarschema lite! Sen har jag pratat med Bea oxå, vi ska träna ikväll, tror att det blir bodypump! Jag har varit alldeles för slapp med träningen de senaste veckorna! Men nu är det måndag, nystart! Mina ögon kliar lite, hoppas att inte pollen har börjat komma ännu, ska kanske ta och dammsuga här hemma, jag är ju lite töntig dammallergiker oxå... Nej nu måste jag ha en kopp med kaffe, bums! Hörs senare!

Min lilla sötnos, ser ut som ett roadkill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback