Morgonsmoothie

Igår så städade jag inte min lägenhet. Inte ens i närheten! Jag skulle gå på Raw igen och att göra mig snygg igår tog rätt lång tid! Zanna kom över och tog ett glas vin med mig medans jag sminkade mig o fixade håret och allt sånt.
Vid nio-snåret så mötte jag Niklas åsså tog vi en öl i skrapan, vilken häftig utsikt det var där! Sen började showen. Jag måste ju säga att jag tyckte den var roligare när jag var med Mills, kanske för att vi satt på första raden då, eller så var det bara roligare komiker då! Mårten Andesson var som alltid grym! Och Nour var ju helt magisk! Dom andra tre var sådär, stundtals roliga... Efter stan-upen så promenerade vi till gamla stan och hamnade på något ställe, tog en öl och sen var klockan helt plötsligt 2, så då var det dax att tänka på refrängen! Nu har jag precis vaknat och ska göra mig en smoothie, Zanna är på g att komma hit igen, vi ska ha en frukostdejt hon och jag :) Hörs sen, ska till nynäs om ett tag! Puss HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback