TELIA=Segast i stan!

Först idag så har vi fått tillbaka vårat internet! ÄNTLIGEN! Jag har känt mig rädd, naken och exposed utan mitt internet! Blogga har jag ju inte kunnat göra heller, förutom när jag åkte hem till pappsen och gjorde det. Men nu jävlar ska här upptaderas om vad jag har gjort i veckan. Här kommer det!

Måndag: Internet fungerade på förmiddagen, jag, Nattis, Hannah och Andy åkte till mormor där mammsen var och åt påskmiddag. Sjukt gott. Fick påskägg oxå! Sen när jag kom hem så var internet borta. Jag grät! Men sen hörde jag att Zanna o Snoff inte heller hade internet. Och inte någon teve. Jag grät inte längre. Min teve går via ComHem!

Tisdag: Åkte till Nynäs igen, denna gången för att snacka med dom på kommunen om mitt sommarjobb där på Rosengården. Vi var några stycken som var där, solen sken och det fikades i solen efter. Superskönt! Åkte sen hem och gled över till pappsen med min dator. Haha spännande dag lixom!

Onsdag: Gick upp snuskigt tidigt (jag har ju lov och har inte haft alarm på sedan i fredags) men för att göra en rolig sak. I julklapp så fick jag och mina syskon presentkort av mammsen på yasuragi hasseludden som vi utnyttjade igår! Man var helt avslappnad där, vi gick på qigong, badade i supervarmt vatten utomhus, käkade massor av frukt, the och sushi! Sen så fyllde Zanna 24 år, och det firades hemma hos henne. Det var helt tjockt med folk, men kul var det!



Födelsedagsgrisen!

Torsdag: Ja det är ju dagen, och idag gick jag oxå upp tidigt, men för att jobba! Jag gick intro på min nya avdelning där, trivdes jättebra! Kul personal och jättemånga söta tanter! Sen har jag även ringt till Rosengården i nynäshamn och ska dit nästa vecka och gå intro där med! Tjoho för alla pengar!

Nu ska jag käka lite. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback