Dagens I-landsproblem

Uuh fyfan vilket vidrigt prov jag skrev idag! Jag kan ju erkänna att jag inte hade pluggat sådär ruskigt mycket innan, men det hade inte spelat så stor roll om jag gjort det eller inte. Det var bara 6 frågor, men man skulle skriva så himla mycket på varje och man var tvungen att tänka asmycket och ge egna exempel. Jag var fan helt tom i skallen när jag satt där! Dock så blev jag klar först av alla (som vanligt). Jag satt väl där typ 1,5 timmar ungefär, sen har jag varit o tränat. Nästan en timme fick jag ihop på gymmet. Haha det märks när jag tränar själv, då blire lite halvslappt, men när Terminator-Bea är med, då jävlar krämar jag på mycket mer! Men vi ska träna ihop imorgon istället! Imorgon har jag ett till typ prov, fast vi får sitta två och två o köra frågesport, hoppas att min lagkamrat har pluggat på bra! Jag ska faktiskt plugga idag! Men det här är mycket lättare, det är i kursen Omvårdnad och handlar om olika undersökningar, vad man gör, efterbehandling och förberedelser typ. Inte så megasvårt, men jag ska kunna alla som ett flytande vatten har jag bestämt mig för, sådetså!
Jo nu till dagens i-landproblem. Nu när det är så kallt ute, så har mina nagelband bestämt sig för att torka ihop och stå ut typ. Mitt ena långfinger lyckades jag dra av halva nagelbandet på igår, så nu är man ju halvt invalido i ena handen! Fett jobbigt!
Nu ska jag snart möta upp Sara en snabbis, sen ska jag "jobba". Jag ska iväg till Fridhemsplan och provsmaka på någon müsli-sort. Tar typ en kvart o man får 125 pix fört! Helt ok timlön ;) Hörs senare!

Ååh, vill ha sommar NU!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen. Jävla skit prov! haha, blev så trött o tappade helt lusten o skriva, blandade ihop grejer o tappa fokus. Hoppas på G!

2010-02-08 @ 12:59:01
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback