Frågesport!

Ja alltså, jag ska inte göra någon frågesport här, utan jag ska ha det i skolan idag. Det enda jag har på hela dagen! Sjukt skönt, jag har inte tränat idag heller, vilket jag har gjort dom senaste tisdagsförmiddagarna! Men jag tränade faktiskt igår och ska träna det där hårda kombi-passet imorgon, så jag tar en vilodag idag. Har dock pluggat, hör och häpna! Tror att frågesporten kommer gå hyffsat!
Igår så blev jag lite trött på min nuvarande lur och tänkte att jag testar att byta till den telefonen jag hade innan, en svart/rosa nokia. Jag sparar alla kontakter på simkortet och byter telefon. Allt är frid och fröjd, jag fixar till profilerna, bakgrundsbild o allt sånt pill. Men sen när jag ska slänga iväg ett mess så upptäcker jag att jag inte har några nummer. Inte ett endaste nummer!! Så jag får panik och fixar fram o tillbaka, sparar över från sim till telefon, men inget händer. TOKPANIK! Ringer lillebror och han försöker guida mig igenom allt, och tillslut så har jag lyckats få fram 48 av 167 nummer. Jag ska aldrig mer försöka mig på den svart/rosa nokian igen! Nu har jag min skruttiga lila och jag hade kvar sjukt många sms, så på såsätt kunde jag skriva in ett antal nummer till. Så nu har jag iaf 57 nummer! Stört att typ 100 nummer bara är borta! Jaja nu måste jag platta håret och äta lite lunch. Hörs!

Kommentarer
Postat av: cassie

e mitt nummer kvar?

2010-02-09 @ 12:28:47
URL: http://www.cassie-nova.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback