Fredagsförmiddag!

Satte klockan på nio, jag ska ju luncha med mamma idag vid 11 redan, så jag sitter och smuttar på en smoothie. Idag så gjorde jag en med banan, frysta trädgårdsbär, vaniljyoghurt och apelsinjos. Smakar helt ok, fast det var godare med fryst mango!
Efter träningspasset igår så tog jag en snabbsolning med syrran åsså ringde Zanna o undrade om jag inte ville komma över en stund. Så vi satt och kollade på Glee och jag syndade lite med att äta Ballerina Kladdkakor, har ej tagit bilden nedan själv, hittade den på google. Men grejjen med dom kakorna är iaf att man ska doppa dom i mjölk. Det blir så jävla gott!

Nej, om man skulle ta och göra sig iordning, sitter här i min pjamas, osminkad och grann. Vi hörs säkert senare. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback