Jahapp, då var det onsdag!

Dagen har gått ganska fort idag med, åt en semla till lunch idag, så träningspasset idag ska jag verkligen ta ut mig på. Har inte tränat sen i lördags ju! Imorgon ska jag jobba på citymail på förmiddagen, så har jag skola sen på eftermiddagen och på fredag är jag som vanligt ledig! Ska kanske jobba förmiddag då oxå, eller dom har iofs inte ringt, men det var rätt så mycket småbrev igår när jag stod och sorterade.
På fredag ska jag även träffa Kamilla, det var ett tag sen vi sågs åsså ska vi färga håret, jag ska färga lite utväxt och mills ska försöka få bort det bruna i håret! Slinker säkert ner en semla då med och en massa kaffe!
Jag har fått en massa rabattcheckar från både Kicks och Lindex, så det är perfekt när man ska köpa hårfärg, sen har mina braiga strumpbyxor med slimmande effekt gått lite sönder på ena knät, så jag behöver nya! Nej nu måste jag byta om till träningskläder och dra mig neråt mot träningshallen. Ska möta Bea om en liten stund. Bajbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback