Mandlar

Vaknade för typ en timme sen och har ONT I HALSEN!! Fan, jag orkar inte bli sjuk, så jag hoppas att det bara håller sig till halsen. Min högra halsmandel ser jätteröd och lite svullen ut när jag kollade i spegeln, så jag har druckit en massa te med honung i och ätit glass :) Jag tänkte gå och träna, men dels är det galet mycket snö ute, åsså med halsen, känns lite jobbigt att hålla på o träna då!
Dagen kommer bli superslapp! Haha våran granne spelar musik superhögt, eller det hörs iaf som det är superhögt. Just nu lyssnar han på George Michael o Mary J Blige, låten kan heta As? Men jag vet inte, och låten innan var med Maroon 5. Ska kanske knacka på o önska en låt? Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback