Njutning!

Visst blir man lite glad i hjärtat när man ser att det droppar ner smält snö från taket? Jag skrattar åt snön idag som bara ligger och smälter! MOHAHA!! Har hört att det ska vara plusgrader imorgon med, så jag ska fortsätta skratta åt den smältande snön imorgon med. Men på söndag blire kanske minusgrader igen...
Inget spännande har hänt sen sist, jag har funderat på att röra mig mot duschen, var ett tag sen jag var där! Varför är man alltid så ofräsh när man har tvättstugan? Jag hade ju det tidigare idag och jag har sett ut som ett trash hela dagen! Höstack till frisyr, glasögon, randig megastor tröjja o bara allmänt grisig! Dessutom så har jag stött på en massa människor under mina små promenader till och från tvättstugan, alltid annars brukar det typ aldrig vara någon ute här!
Såg precis reklam för det här Dating in the Dark som kommer gå på femman snart, och det verkar vara superkul! Kommer garanterat sitta bänkad! Nu ska jag faktiskt ta mig en dusch! Hörs!

Mental High-five?

 

Update: Syrran ringde precis, vi ska åka till Bea o handla, får försöka göra något av mitt skatbo och duscha senare. Heis!

Kommentarer
Postat av: Millan

Egoina lookalike på bilden eller? :) krya på dig loppis!! Hoppas du blir frisk snart! Puss k

2010-02-26 @ 14:06:46
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback