Ny design!

Vad tycker ni?
Nu är det förresten en av dom bästa serierna på tv. GLEE! Eller nu tog den iofs slut precis...
Alltså vad är det för skitföretag som håller på o ringer hem till mig hela tiden?? Det är någon undersökning om musik som spelas på radio, jag har redan sagt nej tack tre gånger o ändå fortsätter dom att ringa! Shit pommes!
Åt förresten middag hos pappsen idag, den satt fint! Typ hemmagjord pyttipanna med ägg. Smarr.
Imorgon ska jag träna core, de e typ mage o rygg intensivt i 30 minuter åsså ska jag gymma innan i en timme. Hör ni var hurtig jag har blivit! Men det är verkligen tack vare Bea, hon är en machine som drar med mig, hur skönt som helst! Nu tänkte jag chilla lite, fick förresten låna Twilight-boken av Kamilla och den är faktiskt väldigt bra! Hörs imorgon! Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback