Nytränad!

Aah har precis klivit ur duschen, fyfan vad skönt det där passet är, man är verkligen helt skakis när man går hem! Sjukt skönt! Dessutom så SVETTAS jag galet mycket på slutet av passet när det är spinning, har jag svettats väldigt lite hittills i min träning! Imorgon är det torsdag, sjukt skön dag! Börjar inte skolan förrän 13:15. Innan dess tänkte jag sova och sen ska jag ringa till en avdelningschef på Högdalens äldreboende, det jobbet jag fick förut var tydligen bara i sommar, men den här avdelningschefen vill förhoppningsvis att jag ska börja jobba tidigare! Är ju inte sådär mega sugen på Citymail när det ligger såhär mycket snö ute! Mycket mysigare att jobba inne med söta små gamlingar :) Nu ska jag kolla lite på Legend of the Seeker. Ögongodis vetty! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback