Ordmissbrukare?

Har märkt att under den senaste veckan har jag börjat använda ordet ögongodis väldigt mycket. Hiss eller diss?
Jag har iaf ringt och chittchattat lite med den kvinnliga avdelningschefen och vi ska ses på tisdag för en liten intervju! Så nu får jag väl ta o skriva ut mitt cv och sånt där igen! Men det är lugnt. Imorgon kommer jag ha jordens slappaste dag tror jag, har bara två saker planerade, den ena är att luncha med mammsen och sen på kvällen ska jag träffa Sara över en öl på söder! En sak jag har funderat över lite, det här när man är ledig eller KAN ha sovmorgon, jag är sämst på att sova länge då! Men dom gånger man ska upp vid 7-snåret då vill man ju bara döda alarmet och dra täcket över huvudet!
På lördag händer det grejjer, en romantisk biofilm med Nattis och sen utgång! Vi tänkte dessutom ha med oss en flaska vin förklädd till en läsk i en stor pappersmugg så vi blir fnissiga och härliga. Fortfarande mer än en timme kvar tills skolan börjar. Jag har inte gjort något nyttigt alls idag! Ska väl ut med hunden strax o sen blire lite lunch. Heis!
P.s. Vad tyckte ni om mitt ögongodis? Gott va? D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback