Skitmåndag

Detta inlägg skrev jag igårkväll men kunde ej publiceras då BLOGG.SE valde att fucka ur och vägra låta folk kunna blogga. Men idag funkar det visst som vanligt.

Idag har jag varit lite halvbitter. Jag skulle vilja gå i ide tills all jävla snö har försvunnit, nu har jag fått nog! För att göra det hela lite enklare och mer kortfattat ska jag skriva ner saker som irriterat mig idag.
  • Det är måndag!
  • Det är fortfarande en massa jävla snö ute. Överallt!
  • Skolan kändes extra trist idag.
  • Det är kallt ute.
  • En kille i ena kursen gjorde en höna av en fjäder.
  • Nämnde jag all snö?
  • BLOGG.SE FUCKAR!!!
Det kanske inte är så farliga saker egentligen, men jag har ändå känt mig lite bitter idag. Men nu tänkte jag skriva ner dom sakerna som gjort mig lite gladare mitt i all bitterhet
  • Jag fick G på det muppiga provet jag skrev förra veckan.
  • Jag och Bea hade sällskap till skolan!
  • Jag och Melissa hade en mysig shoppingrunda på lunchrasten!
  • Hittade ett par fina VÅR-skor som jag snart vill använda.
  • Rocky är hemma igen.
  • Salem al Fakirs låtar. Love it!
Det som kom här efter är helt borta, då bara en del av mitt inlägg sparades i "utkast". Men summan av kardemumman, jag var bitter igår. Ska snart ut med hunden. Hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt mysig shopping runda! =)

2010-02-16 @ 14:37:46
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback