Soppa på en spik?

Nee ingen spik i min soppa inte, samma som igår, fast nu har jag saltat den lite mer, den smakade inte så värst mycket igår! Vi hade redovisning i seminarieform idag, det gick väldigt bra! Jag och min grupp hade skrivit om bla naturismen och den var väldigt populär, alla ville höra om den, så det kändes roligt! Sen på eftermiddagen pratade vi om hur man sköter om sår och sånt äckligt. Alltså sår kan vara rätt så faschinerande att kolla på, sålänge såret inte sitter på fötterna eller tårna framför allt! Har upptäckt att jag tycker speciellt tår är sjukt vidriga. Satt och kollade på nåt "På akuten"-program på tv4fakta häromkvällen, splattertarmar och sjuka förlossningar är inget som rör mig i ryggen, men sen var det en man som hade klämt sin stortå så dom behövde sy ihop den och DÅ höll jag på att spy... Har länge misstänkt att jag har någon slags fotfobi, men just i det ögonblicket fick jag klart för mig att det stämde.

Blää!

Nej, nu ska här ätas lite middag! Imorgon ska jag upp tidigt som satan, borde nog gå och försöka skotta fram Bettan, ska jobba imorrn o Jocke är fortfarande hemma. Klent tycker jag, jag har ändå en konstaterad halsfluss, medans han bara har en liten förkylning och varit borta från jobbet hela veckan! Förvisso så är det mycket mer ansträngande att vara brevbärare än studerande när man e sjuk...men ändå! Heis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback