Träningsvärk med stor T

Eller än så länge är den typ jämt fördelad över nästan hela kroppen, den lär ju bli jävligare till ikväll! Men träningsvärk we like :)
Har varit på speccan o hämtat ut mina lite starkare linser och herregud vilken skillnad! Nu ser jag superbra igen och behöver inte gå runt o kisa! Det enda trista är ju att dom här linserna är typ dubbelt så dyra som mina gamla...

Jag tänkte att jag skulle träna lite idag med såhär på min lediga halvdag, men jag orkade faktiskt inte, jag gick däremot ut på halvlång promenix med Rockymon o jag var helt sjöblöt av svett när jag kom in igen, så det är ju lite träning det med! Imorgon funderar jag på om jag inte ska göra lite Bodycombat, det var länge sen! Och på lördag ska jag testa lite pilates, det var flera månader sen sist jag gjorde det.
Haha jag har haft ganska mycket tid över, så jag har tillomed planerat vilka kläder jag tänkte ha på Thåström-konserten på lördag. Prövade lite olika outfits och jag upptäckte att min garderob är full med trista kläder! Ååh vad jag önskar att jag hade MYCKET pengar någon gång o kunde shoppa loss som en galning! Men sålänge jag pluggar så får jag inte köpa så mycket "onödigt".
Jaja, man kan ju hoppas att jag blir rik någon gång i livet. Plötsligt händer det brukar man väl säga?
Nu ska jag äta lite lunch, sen ska jag bege mig mot skolan. Hörs sen. Byebye.

Note to self: Kolla dig alltid i spegeln när du sätter på läppstift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback