Tvättäkta pensionär?

Alltså, jag blir mer rädd för mig själv för varje tecken jag märker! Jag börjar ju bli en tvättäkta tant! Vem fan äter middag halv fem om kvällarna lixom? Jo jag! Åsså kan jag ju inte dricka kaffe senare än typ 19, för då kan jag inte somna om kvällarna! Herregud jag tänkte att sånt här händer när man närmar sig typ 30-40 inte när man är 23!
Jaja, maten jag lagar är sjukt god iaf! Idag bjöd skafferiet och frysen på lite chili con carne. Jag är förresten sjukt sugen på att se Avatar! Alla säger att den är så bra, och i 3D sägs den vara ännu lite bättre. Haha alla mobbar alltid mig när jag säger 3D, jag tycker att jag uttalar det normalt, men det gör jag tydligen inte..Nu ska jag äta! Heis!

Lite måndagsrufs någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback