Äntligen fredag!

Inte för att jag hade en så anstängande dag igår, men det känns ändå skönt att det är fredag idag!
Jag körde ju bodypump igår för första gången och jag har konstaterat att mina såkallade armmuskler EJ existerar!! Fyfan vad mina armbar bara skakade typ hela passet och idag har jag verkligen träningsvärk i heela armarna, men jag vet att det som känns nu inte kommer vara något mot det jag kommer känna imorgon eller senare idag! Fast det är ganska skönt att ha träningsvärk jämt över hela armarna! Har ringt och bokat plats till ett till sånt pass imorgon, men jag får se om jag pallar, det är redan vid 10 på morgonen! Inte för att jag ska göra något spännande ikväll, har tvättstugan till 22 så nu får jag lite rena kläder.
Igår var vi på "klassfest" typ 12 pers från klassen träffades hemma hos Melat i Svedmyra och åt afrikansk mat och jag drack ett supergott rödvin som jag o Mills ska dricka inom en snar framtid! Det togs en massa bilder, tyvärr inte så många med min kamera så jag slänger bara upp en på mig o Isaura när vi posar. Skriver mer lite senare! Heis!


Zoolanders?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst var de fina :D o du och issa ser ju goa ut på bilden ovan hihi

2010-01-29 @ 14:14:51
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback