Biooo

Alltså fyy, den filmen var ganska äcklig! Haha men det skönaste var ändå killen som vi hämtade ut biljetterna av, han ba "O fy fan, ska ni se den filmen, ni kommer ju skita på er den e asläskig!!" Jag blev rätt så nojjig efter det, hehe jag o K satt o höll handen så fort det blev läskigt, så satt jag med min halsduk och täckte över halva ansiktet och ena ögat med min läskburk åsså kisade jag med den andra ögat och ändå blev jag livrädd hela tiden! Sen slutade den så himla plötsligt, så hela biosalongen blev ljus och alla ba eeehh?
Men det var ändå najs, vi käkade där i Kungshallen innan, jag beställde jordens största portion, som innehöll fläskfile, ris, bbq-sås, beasås, salsa, vita böner i tomatsås och en liten grönsallad! Gaalet mycket mat! Jag åt typ bara en tårtbit av allt på tallriken, sen var jag proppers!
Nu håller jag på att färga min lilla utväxt, och sen ska jag välja några kläder som passar bra och vid 11 smäller det! Ohh har nästan lite bråttom, skriver senare idag! Heis.

Kommentarer
Postat av: patsiie

kunde du sova inatt? haha

2010-01-22 @ 14:00:33
URL: http://www.patsiie.blogspot.com/
Postat av: Tjollan!

baaah! pattsie hann före. men kunde sova ordentligt? :) hah, och gick de på intervjun ida? :)

2010-01-22 @ 15:25:10
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback