Det märks att man har blivit lite äldre!

Fy, vad jag inte var på topp igår, fredagen slutade iofs inte megasent, var hemma till tre-snåret, men jag var ändå riktigt seg igår. Hamnade hemma hos Zanna runt 13 och var där resten av dagen. Vi åt sjuukt mycket onyttigt. Choklad-chock sa Christoffer när han kom hem efter fyra, då låg vi i varsin hög och skakade av allt socker vi hade tryckt i oss! Men det var det värt, sen blev det en sjukt god familjepizza med oxfilé, färska champinjoner, lök och beasås till middag. Satt som ett smäck!
Idag har jag däremot varit duktig, gick upp vid halv 10 och sen mötte jag Beatrice, så va vi iväg och tränade BodyCombat, jobbigt, men skönt! Så nu sitter jag och lökar i soffan, ska strax dejta duschen, så jag blir fräsch igen!

Nä nu kommer lite bilder! Håll i hatten!

Min lilla sötnos är supertrött

Skumbad tidigare i veckan

Den omtalade choklad-chocken!

Kommentarer
Postat av: zanna

haahha yess hyperhyper av allt socker :D såg skönt ut med skumbad!! puzz

2010-01-17 @ 16:56:08
Postat av: Bettsy

hahahaa jäääklar va mycke socker det kan få plats på ett foto! Men shit va sugen man blir av att bara se bilden ;). Mums

2010-01-17 @ 23:45:21
URL: http://betttans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback