Flyttfåglar

Jag gjorde lite lunch för en stund sen och kollade ut genom köksfönstret och fick se hur många duvor som helst, dom flög runt och satte sig i alla träd så det var typ svarta prickar överallt i alla träd! Häftigt, men sen tänker man att är inte fåglarna dumma i huvudet, om dom nu har varit utomlands över vintern, så kommer dom ju aningens för tidigt tillbaka!
Mamma ska ha min lilla älskling den här helgen med, för jag tänkte nämligen gå ut imorgon! Ska nog försöka träna imorgon med, om jag har återfått lite kraft i mina klena armar så ska jag göra ett pass bodypump, annars blire bara lite gym.
Idag så har jag varit hos optikern, jag har tyvärr fått lite sämre syn så jag ska testa ett par nya linser, fast dom kommer inte förrän nästa vecka, och dom är inte lika billiga som dom linserna jag har nu tyvärr! Ååh vad jobbigt det är att vara student ibland, man måste jämt tänka på vad man köper o inte köper! Fett jobbigt!
Jaja nu ska jag inte fundera på sånt, det är ju faktiskt fredag! Heis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback