Gårdagen

Igår så var jag ju hemma hela dagen, satt typ framför datorn och teven mest. Sen på kvällen så gick jag med min vinflaska hem till Zannie. Vi delade den och hade det trevligt, sen bestämde vi oss för att gå ner till Brekten, inte för att det är värsta heta stället, men det brukar vara så kul att bara sitta och kolla på folket som är där! Jag, Zanna o Snoffe gick ner och i entrén så kommer dörrvakten fram och säger att det kostar 120 att komma in. Vi kollade på varandra och på honom och frågade om han skojjade. Men det gjorde han inte. Hajja att folk har betalat 120 spänn för att komma in på brekten lixom! That ain´t gonna happen!!
Så vi vände och gick tillbaka hem och drack lite öl istället. Sen blev klockan jättemycket så jag gick hem och sov.
Idag ska jag med Z o S på lägenhetsvisning, sen ska vi på handboll oxå! Tänkte om jag skulle ta o träna lite idag, men jag tror att jag hoppar det, det brukar vara så fullt i gymmet på söndagar! Nej, om man skulle ta sig o kragen och klä på sig något anständigt! Heis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback