Låt inte röda prickar förstöra stämningen!

Känner träningsvärken komma lite smygande...Men det känns riktigt bra! Det är så det ska vara. Imorgon blir det typ vattengympa fast med en pinne till hjälpmedel. Sjukt jobbigt är det iaf! Har ett litet problem, jag vet inte om jag ska tvätta håret nu ikväll, eller om jag ska vänta och göra det imorgon i simhallen? Men iomed att jag har löshår så är det lite ruffsigare än vanligt, så jag vet inte om jag orkar dra med en massa hårinpackning och sånt dit, sen vill jag ju inte gå hem med blött hår, de e ju minusgrader ute..Men om jag tvättar det idag, så kanske det kommer klor i barret, så då får jag ändå kanske tvätta det när jag kommer hem. Förstår ni mitt problem?

Zannars karl Christoffer aka Snoffe skulle till veterinären för att klippa till katten, åsså skulle han till en mottagning i Hagsätra, men hittade inte riktigt vägen så jag sa igår att han kunde ringa mig, jag hittar ju typ överallt där, så när jag satt på tuben, påväg hem från skolan så plingar han, jag förklarade så gott jag kunde, dock så satt det typ 7 pratglada fjortisar runt mig, så jag vet inte om han hörde allt jag sa, men han kom tillsist fram iaf! Höres!

Hmm, what to do, what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback