Launch kväll igår

Jag hittade ingen som ville gå ut igår, så jag la ner dom planerna. Kollade lite på Lets Dance här hemma i min ensamhet, öppnade inte ens vinflaskan, tog en kaffe istället. Sen dillade jag lite med Zannie och gled över till henne. Vi kollade på Sommaren med Göran, sjukt kul! Jag var kvar där ända till 1 typ, så jag va ganska trött när jag kom hem, men låg ändå och läste en liten stund, och precis när jag ligger och läser så kom Jocke hem, full som en kastrull, han sätter sig i soffan o äter hamburgare och några minuter senare så hör jag hur han snarkar och går ut för att stänga av teven, då ligger han på golvet och toksover. Hehe jag stängde av teven och la en filt över honom, sen somnade jag. Sov ända till 12 idag, så jag behövde verkligen sova ut, hur skönt som helst! Idag har jag inte en aning om vad som komma skall, det får tiden utvisa.
Ha det bra sålänge! Peace out.

Yes, jag har en mjukisdräkt i svart oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback