Lördagsgryning

Sitter o äter lite frukost framför datorn, ska snart iväg och träna bodypump, jag har faktist inte så megamycket träningsvärk som jag befarade att jag skulle ha idag! Den är lite så här smygig i armarna! Har typ inget jättespännande att skriva om, det är bara så mysigt att blogga på morgonen! Det ser ut som om att solen lyser lite, då blir man glad :) Jag läste en rolig sak, ni vet Jackie Ferm som har varit med i Paradise Hotel, vi är födda på samma dag, fast hon är fyra år yngre än mig. FYRA ÅR YNGRE!! Shit vad jag blev förvånad när jag läste att hon bara är en liten 90:a! Jag tänker bara på min lillebror som oxå är 90a, och dom är så olika så det finns inte!



Inte för att jag är 20 på den här bilden, men 21-22 kanske? Nu måste jag glida! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Millan

Ja god morgon på dig! :) haha ha, det gör jag :)

jaha okej :) du är duktig du! Träna lite för mig också:) jag önskar

jag hade samma inställning som dig när de gäller att träna

men den försvann för något år sedan tyvärr! Jag hoppas att den kommer tillbaka igen någon gång! :) haha puss kram

2010-01-30 @ 09:33:32
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback