mört

Igår så jobbade jag i typ 11 timmar, så jag var heelt död när jag slutade! Skulle egentligen gått ut på söder med Sara, men jag orkade verkligen inte. Satt hos syrran i min gamla lägenhet och häckade ett tag, fick i mig 2 koppar kaffe, och vid typ kvart i elva så gick jag o Rocky hem. Satt och häckade en liten stund vi datorn, sen blev jag toktrött och faktiskt så somnade jag dirr! Har inte gjort det på hela veckan, sen sov jag i 12 timmar! Hur jävla skönt som helst! Fast idag när jag vaknade så hade jag jordens träningsvärk i hela kroppen, släpade ju en massa lådor igår och pulsade runt i snön och sprang i trappor. Jag fick köra buntisbilen igår, vilket var skönt, men alla ställde ut en massa lådor så det var rätt tungt, min rygg e lite klen, för jag har ju inte tränat på hur länge som helst! Så idag är jag rätt mör i kroppen, om man säger så!
Såg på min internetbank att mina csnpengar kommer på måndag, så då ska jag faktist köpa gymkort! Eller om jag gör det på tisdag förmiddag och tränar dirr! Är ledig från skolan på tisdag fm.
Förresten är det inte ruskigt fint väder ute idag?? Så jävla härligt när solen skiner, man blir så glad då!
Ikväll ska Kamilla o Arne ha sin fest med brats-tema, tror att jag har hittat hyffsat bra kläder! Snart ska jag börja göra mig i ordning, ska ju på den traditionella gåsmiddagen hos pappsen först och lillebror ska hämta mig redan vid halv fyra! Hörs kanske sen, annars imorgon. Puss!

Bjuder på en härlig utomlandsbild, där var jag brun och härlig! (Kemer typ -06)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback