Mr. Sniffles, this is your wake up-call!

Uuh jag var liite snuvig igår, men tänkte inte så mycket på det åsså idag när jag vaknade så var jag ännu snuvigare och har lite smygont i halsen! Förra gången som skolan började var jag oxå förkyld, lite irri! Jag som ska köpa gymkort imorgon eller på tisdag ju, åsså får jag inte träna dirr som jag hade planerat! Jaja hoppas att jag inte blir mer förkyld än såhär, för det är ändå rätt okej, jag har ingen feber, brukar väldigt sällan få det!
Hursomhaver, gårdagen började lite halvsegt borta hos pappsen, maten var ju kanongod som vanligt, men jag tyckte att det var lite trist, hade inte riktigt någon jag kunde prata med, jag hamnade mellan pappa och farmor! Sen var jag nog lite trött ändå, för när jag äntligen kom hem till Kamilla o Arne så fick jag en redbull-jäger och blev helt stört pigg! Vi tog en massa galna kort och schteekte järnet! Tyvärr så tog jag inte upp min egen kamera en endaste gång, så jag får väl sno några bilder från dom andra!
Dagen kommer bli jävligt slapp, ska kolla på handboll vid fyra i högdalshallen, annars blir det nog bara soffligg framför teven. Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback