Nu är det Officiellt!

Som jag skrev för några dagar sedan har det hänt en stor sak i mitt liv som jag är glad för, och det är att jag och Jocke har bestämt oss för att inte längre vara tillsammans och att jag ska "flytta hem" igen, fast inte förrän i Mars, då min syster och hennes kille hyr min lägenhet. Beslutet är helt gemensamt, vi är helt enkelt inte kära i varandra längre! Igårkväll så gick vi ut med det officiellt via fejjan. Så nu är det verkligen på riktigt! Många av mina närmaste vänner vet redan om det. Bara så ni vet! Jag orkade inte vänta en hel månad med att skriva, så det är skönt att det är "ute" nu :) Ska strax dra till skolan! Hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Rösta gärna min blogg till ''Årets personliga blogg'' på http://finestawards.se/nominera

Det är enkelt att rösta :)



Tack till dig som röstar på mig :)

2010-01-13 @ 08:44:52
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback