Rea

Skolan var rätt chill idag, inget särskilt spännande som hände. Första rasten så gick jag och Bea bort till Ringen (jag går ju i Åsö, ligger typ ett kvarter ifrån Ringen köpcentrum) för att hon skulle köpa ett nytt skrivblock. Vi gick förbi H&M och såg stora skyltar med 50:- så vi smet in en snabbis och jag hittade en skitsnygg klänning och en mysig kofta för ynka 50-lappen styck, så båda fick följa med mig hem! Klänningen tänkte jag ha i helgen, som färsk singel måste jag ju ut och svänga de lurviga (dansa altså) och varför inte fira med en 50-kronors-klänning? Frågan är bara vart man ska bege sig? På fredag blir det eventuellt söder med Sara, och sen tror jag att det blir Ål inn på lördagen!
Ska förresten köpa det omtalade gymkortet imorgon! Tror att min förkylning bara kommer vara minimal imorgon så då ska jag o Bea träna lite CoreBoard på förmiddagen. Längtar fan!
Nu ska jag slurpa i mig min kaffekopp och sen ska jag läsa alla andras bloggar! Hare!

BlingBling i barret! Nästa stora grej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback