snorigt värre!

Mein gott vad jag har snorat idag! Det svänger verkligen oxå, ena sekunden kan jag andas problemfritt och nästa sekund är det helt igenproppat i snoken!
Jaja, det försvinner ju om några dagar! Idag var iaf första skoldagen och den gick galant! Jag går två kurser just nu och båda två verkar vara rätt roliga! Precis när jag kommit till Högdalen och var uppe och skulle hämta Rocky så ringde min frisörkompis Emelie och bad mig komma till salongen och vips så har jag inte ett enda fejkhårstrå på huvudet! Jag ska tvätta håret nu strax och imorgon på förmiddagen får jag det nya fräscha löshåret isatt! Har tagit lite bilder idag på mitt riktiga hår, men lägger inte upp dom bra bilderna förrän imorgon, blir lite roligare om man får se skillnaden parallellt istället! Tänkte dock lägga upp en datakameratagen bild så får ni se hur långt mitt riktiga hår är! Känns rätt kort nu när man vant sig vid det långa och tjocka! Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen bädda ner mig i sängen med en bok tror jag! Hörs imorgon!

En liten sjukling med äkta hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback