Svetti' & Go!

Idag så var jag i skolan på förmiddagen, det var typ jordens segaste lektion EVER! Den heter Etik & Livsfrågor, och man måste tänka och prata så sjukt mycket ur eget perspektiv hela tiden, och sen så pratar läraren nästan hela tiden! Tristtristtrist!
Sen så begav jag mig till Sös, mötte upp Mormor och följde med henne till ortopeden, dom sa att hon inte behövde opereras, men hon ska till en sjukgymnast åsså ska hon få en rullator!
Sen efter sös så drog jag till gymmet, jag var där nästan 1,5 timmar och var sjukt svettig efteråt! Nu har jag kommit hem, men ska strax iväg igen, ska ha tjejkväll med Zannie, vi ska äta kycklingsallad, så jag har bara tagit en liten shake efter träningen. Imorgon har jag bara en skön eftermiddagslektion, så jag ska nog träna på förmiddagen. Förresten glömde skriva att vi fick lära oss ta blodprov i tisdag, jag var sjukt grym, klarade det på första försöket!

Puffy and me!

Kommentarer
Postat av: cassie

söta ni är ;)

2010-01-24 @ 14:28:35
URL: http://www.cassie-nova.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback