tröttlök!

Skojja inte jag är trött nu! Kunde inte somna alls igår, låg vaken i typ två timmar, sen vaknade jag till vid 5, lite halvpigg men såg att jag kunde ju sova i minst en timme till, så jag somnade om, men sen när klockan väl ringde, så var jag heelt död! Tur att jag bara jobbade halvdag idag! Det är fan snuskigt kallt ute!!
Mina jobbkläder ligger i en påse i mitt bagageutrymme i bilen, men jag kunde inte öppna bakluckan, låset hade fryst till lite, så jag fick ha mina vanliga kläder + en tjock och mysig citymail-flis. Men förutom att bakluckelåset har fryst till så har min kära lilla bil varit sjukt bra hela vintern! Love it! Hoppas nu bara att den går igenom besiktningen! Den 27e kan bli domedagen för gamla Bettan! Det kommer hända en jättestor sak i mitt liv snart, som jag är glad över, men jag kommer inte skriva något om det förrän om kanske någon månad! Nu ska jag försöka få tag i Bea, vi skulle ses idag och umgås lite, sen senare ska jag ner till tjollsan och skvallra en massa och dricka KAFFE! Heis så länge!

Haha crazy woman åsså Rockys megalånga tunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback