Veckan börjar bra!

Vaknade liite för tidigt av mitt alarm, tänkte att jag skulle va duktig o inte sova bort hela förmiddagen, så jag gick upp vid kvart i nio! Igår fick jag reda på mina betyg på mina två senaste kurser och jag fick mycket bättre betyg än vad jag trodde! VG och MVG lixom! Sjukt nöjd! Sen har jag skickat in min studieförsäkran, så nu väntar jag med spänning på dom efterlängtade csn-pengarna! Hoppas att jag får dom snart, man får två utbetalningar i januari, den vanliga vid den 25e åsså den som man inte fick i december som kan komma vilken dag som helst!
Sen så har jag bokat biljetter till THÅSTRÖM, som jag o Zannie ska gå på i februari! Blir tredje eller om det tillomed är den fjärde gången som jag ser honom. Grymt bra! Haha vad positiv jag är idag! Härligt!
Nu ska jag dusha och sätta på mig ett fräshare ansikte! Hörs senare!

Hehe iofs ingen bild från idag, men kolla mördarkattens blick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback