Har hittat Christoffers drömsida!

Haha jag och Zanna brukar alltid reta Snoffe lite för att han kollar på prylar på internet och nu tror jag att jag har hittat den perfekta sidan för honom! Jag tänkte vara shysst och slänga ut länken till honom här, och dessutom så är jag med i en tävling då! Sidan heter CoolStuff. Jag klickade runt lite och vi brukar alltid slänga oss med uttrycket pussey, dels brukar jag kalla deras katt för pussy och sen är det bara så skönt uttryck! Därför så tror jag att nyckelringen som finns på den här sidan skulle passa oss perfekt! Pussy Wagon lixom! Skulle ju passa rätt bra i min bil oxå!



Kommentarer
Postat av: zuu

hahahah det är såå han ;D den där sidan brukar han va inne på..vi får slå till på några såna hehe! puzz

2010-06-01 @ 16:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback