Sjukling

Igår så var det supertrevligt, festade med gamla Vivo-gänget! Jag höll mig dock nykter, hade lite ont i halsen, sen så stod min bil nere hos pappsen, och det var ju fakking storm ute igår, så jag beslöt mig för att köra bil hem. Det är jag sjukt glad över idag, jag har ännu ondare i halsen nu än vad jag hade igår! Krasst immunförsvar tror jag! Jag var förkyld senast för typ tre veckor sedan, jag brukar få en dunderförkylning i Augusti/September varje år, sen en lite mindre på våren. Men nu, vad är detta! 2 stycken inom en månad! Sjukt! Så nu sitter jag med en mugg varm mjölk med lite honung i. Jag o syrran ska över till mammsen om ett tag, supermysigt att vara där när man är lite sjukling!
Mina grannar som bor typ under mig hade oxå fest igår, dom stod och skrålade på balkongen vid 4-bläcket, hade lite svårt att somna! Dessutom spelade dom svinhög musik, hade jag haft energi så hade jag nog gått ner till dom och knackat på, men det tänkte jag att någon på den våningen kunde göra. Haha vilken liten pensionär jag är!
Nästa vecka (den som börjar imorgon) är en riktig jobbvecka, är bara ledig på torsdagen! Nu ska jag vila lite till. Hörs.



Haha fräshast i stan..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback