+4,6

Jag har alltså inte gått upp 4,6 kilo utan just nu är det 4,6 plusgrader här i Nynäshamn! Jag ser att isen på havet har börjat ge vika och smälter!! Sitter och käkar frukost, kollar på nyhetsmorgon och bloggar! Tur att man är kvinna så man kan göra fler saker samtidigt! Jag ska nog sitta lite i photoshop senare idag, så får ni lite att skratta åt! Om cirka 52 minuter ska jag infinna mig på Nynäs kommunhus, så jag ska börja gå om typ 20 minuter! Tar iofs inte så lång tid att gå dit, men jag vill inte vara svettig åsså vill jag hitta rätt där inne oxå! Men vi hörs senare!


p.s han är MIN Kamilla! d.s

Kommentarer
Postat av: Millan

Haha, naaw jag ska låta dig tro det!! Men både du & jag vet att han är min! :) det lixom bara är så!! :) tack för nummret igen! Super snällt! :) hoppas de blir så isommar, ( vill inte skriva för mycket, med tanke på att de maybe finns dem som inte behöver veta ) men du fattar va jag menar :) trävlig hälj! Pööss

2010-03-19 @ 20:08:55
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback