8 av 23

Det resultatet fick jag på det första matte-testet. Vi fick testa att göra ett papper med 23 uppgifter för att se vilken nivå vi låg på o jag va bland dom sämsta. Inte helt otippat, då matte är min svagaste sida! Jag ska snart iväg o träna, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg först! Det blir nog bara jag o Mills imorgon på Twilight-kvällen, Zanna kunde inte. Tanken är att vi ska käka sushi innan och sen ska vi båda sitta o dregla till herr Cullens skådespelarinsatser! Nej nu måste jag leta upp mina träningskläder, var ju nästan en vecka sen sist jag använde dom! Beach -10, nu jävlar! Hörs ikväll!

Kamilla kan få dregla över honom, så tar jag Edward själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback