Afternoon-smoothie

Jag o Bea var o tränade vid 12, vi gick på ett core-pass på 30 minuter, sen va vi i gymmet o tränade kondition i 40 minuter, skönt! Imorgon ska vi gå på pilates!
Efter träningen så åkte vi till Willys o handlade lite, jag skrapade ihop mina sista slantar o köpte lite mat. Så nu har jag ingredienser till mina kära smoothies igen, dessutom hittade jag snuskigt billig fjärilskotlett, så det blir dagens middag! Mammsen ska låna monstret i helgen, han ligger brevid mig i soffan just nu o spanar mot dörren.


Vi i sommras!
Imorgon är det ju som sagt schlagerfinalen och nu har jag bestämt att jag ska hem till Emelie, vi ska äta en supergod rätt som hon själv har hittat på, en torskrätt med svamp o potatis och kladdkaka till dessert. Smarrigt värre! Men nu tänkte jag slurpa i mig det sista av min smoothie o kolla på teve. He på re!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback