Dubbelpass!

När jag ringde och bokade platserna till passet imorse var klockan typ kvart över sju och vi knep dom sista två platserna! Sjukt stort tryck, när vi hämtade ut dom idag så visade det sig att det var ett kombipass med både bodycombat OCH bodypump, mina två favoritpass! Det var över 30 pers i den lilla salen, helt fullt! Men kul var det, jag svettades faktiskt och känner mig riktigt nöjd just nu. Köpte en apelsin på konsum och hittade Nattis stående vid tacohyllan! Nu tänkte jag bara softa lite innan jag lägger mig i sängen och läser min spännande bok.
Imorgon är jag helt ledig och ska bara njuta av det! Hörs då!

Nathalie hänger vid tacohyllan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa,jag köpte kyckling med blandade grönsaker, så tog vi hem o åt för jag blev så snorig haha, så jag kokade glutenfri pasta till! Blev jätte gott. Smakar typ som vanlig pasta :p

2010-03-05 @ 11:13:42
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback