Eftermiddags-smoothie

Skolan gick superfort idag, var iofs bara där i lite mer än en timme. Jag o Melissa gjorde klart vårat grupparbete sen gick vi hem :) Har gjort en supergod smoothie till mellis, måste ju tänka på vad jag äter! Den innehåller typ det jag alltid brukar ta: frysta bitar av mango, ananas och banan, färsk banan, apelsinjos, vaniljyoghurt, havregryn och några stänk kanel. Blev huur gott som helst! Nu tänkte jag gå över till syrran o umgås lite, måste ju passa på när hon fortfarande bor i Sverige! Sen ska jag iväg o träna som jag skrev tidigare. Hörs ikväll igen!

 

Läste förresten precis att SALEM ska signera sin skiva som släpps typ idag, på torsdag! Det är klockan 16:00 på den här affären Bengans. Jag ska LÄTT komma dit! Någon som är sugen på att följa med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback