Färdigflyttat

Dagen har bara sprungit iväg, var o tränade med Bea, jätteskönt, blev både svettig och trött! Sen åt jag o Bea smarriga smörgåsar med sjukt mycket pålägg :) Och dessutom så har jag börjat förstå lite matematik. Ja ni läste rätt, jag är inte helt dum i huvudet! Dock så tar det rätt så lång tid, men det går!
Flytte gick supersmidigt, Jocke hjälpte till på vägen till flyttbilen och sen när jag o brorsan var framme så kom Zanna o Christoffer ner o hjälpte till, så det gick hur fort som helst! TACK alla som hjälpte till, det var ju inte så mycket, men superskönt för mig! Bjuder på middag snart! Nu känner jag mig helt slut, jag har skola imorgon, bara en lektion men ändå! HA DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback