Första dagen avklarad!

Jag har nu kommit hem, jag fick sluta lite tidigare, för det var så lugnt på min avdelning. Fick inte göra så jättemycket idag, mest kolla runt och hälsa på dom boende, vilket jag tyckte var rätt så skönt! Imorgon börjar jag jobba redan vid 8, då kommer det nog vara mycket mer att göra. Jag var en snabbis hos syrran och hos Zanna oxå, imorgon ska det göras två-års-besiktning av min lägenhet, så jag har mejlat in lite fel till styrelsen och märkt upp dom med blå tejp. Nej nu ska jag läsa igenom alla papper jag fick av chefen och sen tänkte jag lägga mig. Hörs imorgon på eftermiddagen, om jag inte slänger in ett morgoninlägg. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul! Fanns det några söta tanter o gubbar? :)

2010-03-04 @ 13:35:14
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback