Fortsättning på måndagskvällen

Jag glömde ju berätta det klantigaste jag gjorde idag, när jag var påväg tillbaka till skolan den andra gången så hade det smält en massa is på trottoaren, så det var både is och stora vattenpölar + en stor byggställning på trottoarkanten, så jag balanserade där men halkade till och trampade ena skon rätt i en djup vattenpöl. Hade dessutom gympadojjor på mig idag, så jag var ju helt dyngsur om ena foten!
Träningspasset var sjukt jobbigt, hade en manlig instruktör för första gången och han körde verkligen mycket hårdare än vad jag är van vid! Mina armar skakade när jag gick därifrån och sen handlade jag lite mat som blev sjukt tung i kassen och mina armar dog lite till under vägen hem! Nu ska jag lägga mig, känner mig helt död, hoppas att jag kan somna tidigare än vid 4! Hörs imorgon, då har jag sovmorgon. SKÖNT! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback