Friday!

Äntligen fredag! Haha känns som att jag alltid skriver så! Glömde ju skriva lite mer om vad jag gjorde igår, jag hade ju prov! Jag tror att det gick bra, jag var ju klar först som vanligt! Idag tänkte jag göra en uppgift vi fick i veckan, vi ska skriva om nackdelar o fördelar med att dokumentera och vad som händer om man inte tar hand om en sjuk på rätt sätt typ. Har tillomed tisdag på mig, men kan ju lika gärna börja idag när jag är ledig! Lyssnar på Salems nyaste skiva nu, sjukt bra. Är så glad att den är signerad oxå!
Innan jag träffade Salem så mötte jag upp Emelie en snabbis, vi tog en fika på det här Mocco som alla bloggare skriver om. Jättestort inne, dyra priser, men det var najs. Såg en kändis oxå, en kille som är med i Snabba cash, vet inte vad han heter, men jag har sett han på teve!
Imorgon är det ju schlagerfinalen och jag ska förmodligen kolla på den hos Emelie i hennes (o Johans) nya lägenhet! Meen jag har hört att Nattis fått biljetter till globen, dock så ska min syster med...men man vet aldrig ibland så sker oväntade saker och allt faller så bra på plats! Hörs om ett tag, nu ska jag äta frukost. Heis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback