Magkatarr, man tackar!

Jahapp, där kom det som ett brev på posten, jag har ju ätit så sjukt dålig mat (dvs en massa snask) de senaste två veckorna och idag vaknade jag upp med smärta i övre magen! Det har krampat på ordentligt till och från sen jag vaknade...och jag har haft det förut, så jag vet ju vad det är! Så nu har jag gjort lite mannagrynsgröt som jag äter av. Blev väckt av att Nynäshamns kommun ringde mig, jag praktiserade ju där på Rosengårdens äldreboende och skickade in en ansökan om att få jobba där i vintras, men dom ringde inte upp förrän nu. Så jag ska dit på en gruppintervju nästa fredag. Timmisjobb är ju bara välkommet! Måste dock kolla upp på csn hur mycket jag får tjäna, har för mig att det är 55lakan/halvår. Hoppas dom har höjt beloppet! Nu ska jag lägga mig i soffan och hålla mig om magen en liten stund. Hörs om ett tag!

Kommentarer
Postat av: Millan

åh. magkatarr trist. krya på dig!! puss

2010-03-09 @ 10:14:07
URL: http://kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback