Malou pratar om sex!

Jag brukar ju kolla på Efter 10, de dagar när jag börjar i skolan sent! Och dagens ämne är tydligen sex. Haha hon visade upp en sån där vibrerande kon och frågade vad de på Nyhetsmorgon trodde att det var! HUMOR!!
Hmm angående mina biljetter till Raw, nu har jag fått fyra personer som väldigt gärna vill gå med mig, men den som smörat på bäst är ju Kamilla ;) Så just NU ligger hon bäst till!
Om exakt en vecka så flyttar jag! Jag längtar som fan!
Jag var på biblioketet igår och frågade efter den fjärde twilight-boken, men jag fick ställa mig i kö, alla var utlånade! Jag står iaf som nummer 18, så vi får se hur lång tid det tar för mig att få boken! Började läsa den tredje boken igen igårkväll... Twilight-kvällen kommer bli på torsdag istället iomed mina Raw-biljetter! HERREGUD det är ju redan imorgon! Dejligt! Nä om man skulle försöka plugga lite matte. Hehe... Hörs!


"The cone"

Kommentarer
Postat av: Millan

Oooo! Bäst till änsålänge.. :) de är bra! :) hihi ska smöra mera för dig !!! :) imorron e de twilight! Ska bli så kul! Jag har hottat ut arne också! Så honom behöver vi inte oroa oss för :) haha! Vet du vad!? Jag ringer dig ikväll så planerar vi detaljerna inför imorron !! Puss

2010-03-24 @ 11:13:55
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback