Matkoma!

Herregud vilken god mat vi åt! Bea o Jossan skrev ner receptet, så jag ska lätt försöka mig på att göra det hemma, sen när jag har flyttat, orkar inte med att försöka laga god mat i gasugnen o på gasspisen. Jag glömde min kamera, Josephines kameras batteri var dött o Bea hade ingen kamera med sig...så det blev tyvärr inga bilder! Efter maten så kollade vi på film, den här Luftslottet som sprängdes, jag har inte sett den första eller andra filmen i trilogin, men jag tyckte ändå att den var bra! Imorgon ska jag o Nattis på biodejt, vi ska se Avatar i tredé (3D). Tror att det blir ute på Heron. Jag ska nog träna imorgon med, men nu ska jag gå o lägga mig bums! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback