Rensning av gamla kläder!

Efter det sköna pilatespasset med Bea så hade jag ett missat samtal från chefen på äldreboendet, så jag ringde upp och nu ska jag jobba mitt första egna pass imorgon mellan 7-15. Det kommer säkert att gå bra, liite jobbigt att börja 7 på en söndag bara, men lite kaffe imorgonbitti så blir det nog bra!
Jag o syrran har varit på pappas åkeri o rensat lite bland hennes saker som stått där i evigheter! Så jag har fått nästan en hel säck med nya kläder :) Så jag får nog ta o rensa ut bland mina kläder oxå, tänkte iofs göra det när jag flyttar! Har precis dushat och förberett morgondagens lunch så nu tänkte jag sitta o chilla lite med datorn innan jag börjar föna till håret. Hörs senare!

Haha tror faktiskt att E.J står o gör den maträtten vi ska äta ikväll här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback